آذربایجان شرقی بعد از تهران دارای بیش ترین رسانه
پایگاه خبری و تحلیلی
آذربایجان شرقی بعد از تهران دارای بیش ترین رسانه
یک شنبه 13 اسفند 1402 ساعت 17:52 | بازدید : 39 | نویسنده : پیام سهند | ( نظرات )

 شیوا مهدی پور/پیام سهند

طبق اطلاعات سامانه جامع رسانه ها، استان آذربایجان شرقی بعد از استان تهران به عنوان پایتخت، دارای بیشترین تعداد رسانه است.

به گزارش خبرنگار پیام سهند، هم اینک استان 581 رسانه در استان آذربایجان شرقی دارای مجوز می باشند که بعد از استان تهران که 6162 رسانه دارای مجوز دارد، در رتبه دوم قرار می گیرد.

بعد از از استان آذربایجان شرقی استان خراسان رضوی با 556 رسانه و استان قم با 553 رسانه در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.

در استان آذربایجان شرقی 19 روزنامه دارای مجوز هستند که از این لحاظ نیز در رده دوم بعد از تهران قرار دارد. 47 هفته نامه، 16 دو هفته نامه، 63ماهنامه، 3 دوماهنامه، 50 فصل نامه، 23 دو فصل نامه و 3 سالنامه نیز در استان آذدربایجان شرقی به صورت چاپی مجوز دارند.

در استان آذربایجان شرقی 277 مجوز پایگاه خبری نیز صادر شده است و خبرگزاری دارای مجوز در استان وجود ندارد.

در رسانه های الکترونیک غیربرخط نیز 8 ماهنامه، 54 فصل نامه، 17 دوفصل نامه و 1 سالنامه مجوز دارند و در استان هفته نامه و دو ماهنامه الکترونیک غیربرخط دارای مجوز نیز منتشر نمی شود.

علاوه بر این تعداد 158 رسانه نیز در استان آذربایجان شرقی در نوبت اخذ مجوز قرار دارند که بعد از استان تهران در این زمینه نیز در رده دوم است. 2روزنامه، 23 هفته نامه، 18 ماهنامه، 9 فصل نامه، 3 دوفصل نامه به صورت چاپی و 1هفته نامه، 7 فصل نامه، 3 دوفصل نامه به صورت الکترونیک برخط در نوبت اخذ مجوز هیات نظارت می باشند.

همچنین 91 پایگاه خبری و 1 رسانه خبری نیز برای اخذ مجوز در نوبت می باشند.

پایگاه خبری پیام سهند در روزهای پیش رو به معرفی رسانه های برتر استان آذربایجان شرقی خواهد پرداخت.



مطالب مرتبط با این پست

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 23


کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :